In samenwerking met sportmarketing bureau Triple Double heb ik de campagne foto’s gemaakt voor de nieuwe waterstof campagne Missie H2. Gasunie, Shell Nederland, Remeha, Stedin, Port of Amsterdam en Groningen Seaports gaan onder de noemer Missie H2 en als partner van TeamNL in aanloop naar en tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Tokyo 2020 waterstof promoten als belangrijke en duurzame energiedrager voor de (nabije) toekomst. Het doel van de missie is om de bekendheid met de duurzame mogelijkheden van waterstof onder het Nederlandse publiek te vergroten en een brede beweging op gang te brengen ten behoeve van de energietransitie. Missie H2 – genoemd naar het waterstofmolecuul H2 – steunt tegelijkertijd TeamNL op weg naar de Spelen van Tokyo 2020.
De foto’s moesten een “puur Hollands” look and feel krijgen, waarbij water centraal stond. Voorwaarde was dat de waterlijn te zien was in de foto’s (half boven/onderwater). Er zijn twee verschillende shoots geweest. 1 in een zwembad samen met Olympisch kampioen Ferry Weertman, daarnaast hebben we een dag gefotografeerd op Kinderdijk, waar de Olympische sporten Zeilen, Windsurfen en Roeien inbeeld gebracht zijn. In beide gevallen is gebruik gemaakt van een onderwaterhuis.
Sorry, the comment form is closed at this time.